ساده فكر كنيدطراحي ساده بطور غير قابل باوري مي تواند موثر باشد و الزاما خسته كننده نيست. در اين بروشور، عنوان با يك فونت ساده و واضح بر روي زمينه سفيد، برجسته شده است. گرچه تضاد زيادي وجود ندارد اما بسيار واضح و مدرن است. همينطور برجسته كردن حروف، بافت جالبي در بروشور ايجاد كرده است.
10- مواد اوليه خود را در نظر بگيريدبسته به اين كه بروشور شما به چه منظور تهيه مي شود، مواد مورد استفاده مي تواندمناسب با كار شما انتخاب شود. مواد بازيافتي كسب و كار شما را بيشتر حامي طبيعت نشان مي دهد. در اين جا كاغذ بازيافت شده در كنار رنگ سبز روشن بروشوري با يك حس زمين دوستي ارائه كرده است. فروش
7- از طراحي جزوه مانند دوري كنيداين نمونه مثال خوبي از خلاقيت فوق العاده در طراحي بروشور است. از طرح هاي صاف، ساختارهاي جزوه مانند دور شويد و به موارد تعاملي و سه بعدي روي آوريد. اين طرح بيننده را مشتاق مي كند و يك اثر ماندگار در ذهن مخاطب به جاي مي گذارد. اين نمونه جرقه اي براي ايده هاي طرح هاي سه بعدي ديگر مي باشد.
بروشور
8- ادغام اشكالطراحي شما نبايد الزاما مستطيل شكل يا مربعي باشد. صفحات بروشور شما مي تواند دايره اي، مثلث، قلبي شكل و هر شكلي كه براي كسب و كار شما مناسب تر است باشد. در اين نمونه، دايره ها همگي روي هم قرار گرفته اند به طوري كه وقتي هر صفحه را برمي داريد طرحي نهفته است. اين طراحي شما را مشتاق مي كند تا از صفحات زيري با خبر شويد كه بسيار براي مخاطب هيجان انگير است.
بروشور
بروشور
9- برش هاي ظريف انجام دهيدفرمتي كه در اينجا مي بينيد نسبتا استاندارد است، اما برش گوشه ها بصورت لبه هاي گرد، به راحتي ديد كمك كرده و دوستانه تر و راحت تر به نظر مي رسد. تصاوير گرم و رنگ قهوه اي واقعا خانه دوستانه اي را به نمايش گذاشته است. فروش
بروشور
11- از بافت ها به عنوان يك عنصر استفاده كنيدگاهي تنها عكس براي رساندن پيام مناسب كافي نيست. در اين بروشور، يك شركت رنگسازي استفاده از يك الگوي بافتي را براي نشان دادن رنگ هاي خود به جاي استفاده از عكس يا نقاشي انتخاب كرده است. تضاد بين صفحات تيره و رنگ هاي روشن به افزودن ابعاد جذابي در اين طراحي بسيار كمك كرده است. تبليغ
بروشور
2- كاركرد را در نظر بگيريددر نگاه اول اين بروشور به اندازه كافي ساده به نظر مي رسد. يك كتاب ضخيم پر از اطلاعات. تبليغ زماني كه باز شود جلد آن به بيرون تا شده و يك طرح زيباي گل را به تصوير مي كشد كه با رنگ قرمز صفحه معرفي را تكميل مي كند. موارد غافلگيركننده كوچك روي بازديدكنندگان شما مي تواند تاثير بزرگي داشته باشد، حتي اگر به سادگي پنهان كردن چند گل زيبا باشد.
بروشور
3- تاثيرگذاري با اشكال سادهشكل هاي هندسي كه به صورت نوشته هاي راهنما در آمده است ميتواند تاثير سرگرم كننده روي مخاطب بروشور شما داشته باشد. متمايز كردن رنگ از پس زمينه، پيام را به طور قابل توجهي انتقال مي دهد. برش ها علاوه بر اين كه از جذابيت و زيبايي بسياري برخوردار هستند يك ديد سه بعدي هم در كار ايجاد كرده اند. فروش
بروشور
4- به شيوه تا توجه كنيدبروشورها الزاما نبايد كتابچه هاي تا شده اي باشند كه صفحات، در مركز بهم متصل شده اند. آن ها مي توانند از راه هاي مختلف و متنوعي گسترش يابند. در اينجا يك بروشور آكاردئوني نمايش داده شده كه به شما اجازه مي دهد بجاي صفحه زدن، كل بروشور را بطور كلي در يك نگاه مشاهده كنيد.
بروشور
5- گرافيك را به صورت فيزيكي بازتاب دهيديكي ديگر از راه هايي كه منجر به خلاقيت در طراحي بروشور مي شود شيوه ي تا كردن آن مي باشد. تبليغ مثلث هاي كوچك در طراحي بروشور با شيوه تا به خوبي داراي هماهنگي مي باشد. اين مساله بروشور را در كل بسيار منسجم نشان مي دهد.
بروشور
6- در گذاشتن اشيا در بروشور خلاق باشيداگر برنامه داريد كه موارد فيزيكي درون بروشور خود قرار دهيد (سي دي، دي وي دي يا از اين قبيل موارد)، اين كار را به روش جذابي انجام دهيد. شما محدوديتي در اين زمينه نداريد.
در اين نمونه وقتي بروشور باز مي شود سي دي به بيرون كشيده مي شود كه شما را به برداشتن دعوت مي كند. اين حالت به بروشور بعد مي دهد. فروش
بروشور
شنبه ۰۳ آبان ۹۹ | ۱۶:۳۳ ۲۷ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است