ايميل ماركتينگ را جدي بگيريد!

۲۹ بازديد

72% از مصرف‌كنندگان ترجيح مي‌دهند كه شركت‌ها از طريق ايميل با آنها در ارتباط باشند تا كانال‌هاي ديگر.


ايميل پركاربردترين منبع اطلاعات بازاريابي براي تحليل گران است و %41 از كسب و كارهاي جهاني از اطلاعات مربوط به كمپـين‌هاي ايميل ماركتينـگ خود براي شناخت مشتريان استفاده مي‌كنند.


90% ايميل‌ها به دست مخاطبان مورد نظر خود مي‌رسند، ولي تـنها %2 از كـاربران فـيسبوك پـست‌هاي شما را بر روي ديوارشان مي‌بينند.

پس چرا بازاريابان آن طور كه بايدا اين رسانه را جدي نمي‌گيرند؟ شايد وقت آن رسيده كه همۀ ما در نگرش خود كمي تغيير ايجاد كنيم و شروع به ارسال ايميل‌هاي تبليغاتي كنيم.

بازگشت سرمايه (ROI) ايميل ماركتينگ 32 به 1 بوده و از ساير رسانه‌هاي ديجيتال بيشتر است.
ايميل با استفادۀ %98 از كاربران نت رطرفدارترين فعاليّت آنلاين است.

احتمالاً تا به حال زياد شنيده‌ايد كه بگويند "ايميل ديگر مرده است."  خب خيلي‌ها چنين تصوري دارند و جالب اينجاست كه خودشان هم همچنان به استفاده از ايميل ادامه مي‌دهند.

همانطور كه 5 آماري كه در اينفوگرافيك زير مي‌آيد به شما نشان مي‌دهد، ايميل همچنان يكي از ارزشمندترين كانال‌هاي بازاريابي ديجيتال براي شركت‌ها است و حتي مشتريان نيز آن را ترجيح مي‌دهند. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.