تبليغات كليكي و سئو

۳۳ بازديد

جهت برطرف كردن نيازهاي موجود در حوزه جستجو و ارتباط بهتر با مشتريان واقعي، سايت‌ها بايد استراتژي را در نظر بگيرند كه تيم‌هاي تبليغاتي كليكي و سئو يك شركت را به عنوان مكمل يكديگر بشناسد، نه به عنوان دو تيم مجزا!
كمالگرايي بي پايان گوگل براي بهبود نتايج جستجوكمالگرايي گوگل براي بهبود نتايج جستجوي سئو
تغييرات مداوم و مستمر نتايج جستجو به اين منظور انجام مي‌شود كه گوگل بتواند با كيفيت‌ترين و مرتبط ترين سايت‌ها را براي جستجوي كاربران نمايش دهد. چنين رويكردي نه تنها به گوگل اجازه مي‌دهد تا خدمات بهتري را به كاربران آنلاين بدهد، بلكه چالش‌هاي جديدي را براي متخصصان سئو به وجود مي آورد.
هر تغيير جديدي كه در نتايج جستجو به وجود مي‌آيد، متخصصان سئو را ملزم مي‌كند تا روش‌هاي جديدي براي به دست آوردن رتبه بهتر در موتورهاي جستجو اتخاذ كنند.
تركيب و ادغام سئو با تبليغات كليكيتوسعه كمپين بازاريابي اينترنتي كه بتواند سئو را با تبليغات كليكي (PPC) تركيب نمايد نه تنها براي رسيدن به بالاترين رتبه در نتايج جستجو ضروري است، بلكه تنها روشي است كه براي افزايش ترافيك سايت و بالا بردن نرخ تبديل كاربر به مشتري وجود دارد.گوگل هميشه در تلاش است تا بهترين نتايج جستجوي گوگل يا همان SERP را به كاربران نشان دهد؛ به همين دليل از سال‌ها پيش روي الگوريتم‌هاي بهينه‌سازي خودش كار مي‌كند و هميشه در حال به روز رساني آن‌ها است. 
به اشتراك گذاري اطلاعات با همكاران براي هماهنگي تيم تبليغات كليكي و سئو 
گرچه هر كدام از اين تيم‌ها از تاكتيك‌ها و  روشهاي متعدد براي بالا بردن نرخ تبديل استفاده مي‌كنند، اما در اين بين اطلاعات مشترك بسياري وجود دارد كه ميتواند در بهبود استراتژي هر دو تيم موثر باشد. روش هاي زير مي تواند در بهبود استراتژي هاي موجود كمك كند و نرخ تبديل را براي هر دو تيم سئو و تبليغات كليكي افزايش دهد.
براي هوشمند سازي كمپين خود، اطلاعات مربوط به كلمات كليدي را به اشتراك بگذاريدهمانطور كه مي دانيد كلمات كليدي، بنيان و اساس موفقيت كمپين‌هاي سئو و تبليغات كليكي گوگل است. براي استراتژيست‌هايي كه در حوزه PPC كار مي‌كنند، كلمات كليدي براي تسهيل ارتباط با مشترياني استفاده استفاده مي‌شود كه در انتهاي قيف بازاريابي قرار دارند.
در دنياي سئو، كلمات كليدي براي مشخص كردن معماري سايت و استراتژي محتوا به كار مي‌روند. هر دو تيم، تحقيق درباره كلمات كليدي را به منظور تعيين و شناسايي رفتار مخاطبان آنلاين، رشد ترافيك سايت و به دست آوردن نرخ تبديل مناسب انجام مي‌دهند.
از آنجايي كه بيشتر كاربران در حين جستجو از كلمات كليدي طولاني (Long-Tail) و جملات كامل استفاده مي‌كنند، اطلاعات مربوط به كلمات كليدي بايد در اختيار هر دو تيم قرار بگيرد تا بتوانند پيام‌هاي يكساني را به كاربران ارائه كنند.
تنظيم اهداف مشترك و ادغام معيارهااستفاده از اطلاعات جمع آوري شده توسط هر دو تيم نه تنها دقت بيشتري را در مورد رفتار مشتري ارائه مي‌كند، بلكه مي‌توان از اين اطلاعات براي پشتيباني از كمپين بازاريابي داخلي برند استفاده كرد.
علاوه بر اين، شاهد تغييرات بزرگي در نمايش تبليغات بر روي نتايج جستجوي موجود در دسكتاپ‌ها بوده‌ايم. گوگل همچنان تلاش مي‌كند نحوه ي نمايش محتوا از طريق جستجوي طبيعي و جستجوي پولي را بهبود بخشد.

زماني كه تيم شما تلاش مي‌كند استراتژي سئو را با داده‌هاي تبليغات كليكي ادغام كند، قادر خواهيد بود داده‌هاي لازم براي بررسي رفتار مشتريان را شناسايي كنيد و از تمايلات و موقعيت آن ها اطلاع يابيد. چنين سطح دقتي به ما اجازه مي‌دهد:
استراتژي كلمات كليدي طبيعي خود را اصلاح كنيم. در اين شرايط مي‌توانيم محتواي جديد و بهينه‌سازي شده‌اي را براي بهبود رتبه‌بندي در موقعيت جغرافيايي خاص ايجاد كنيم. همچنين قادر خواهيم بود عبارات دقيقي را كه توسط مخاطبان هدف مورد استفاده قرار مي‌گيرد را با تمايلات و علايق آن ها همتراز كنيم.مي‌توانيم بودجه تبليغات كليكي (PPC) خود را تنظيم كنيم. بنابراين قادر خواهيم بود تبليغات خود را در بازارهاي محبوب و در يك بازه زماني موثر اجرا كنيم.مي‌توانيم تبليغات كليكي خود را با زمانبندي بازاريابي آفلاين هماهنگ كنيم تا آگاهي از برند و نرخ تبديل كاربر به مشتري را به حداكثر برسانيم.تحقيقات سايت Search Engine Land نشان مي‌دهد به طور كلي اين فعاليت‌ها به موارد زير مي‌انجامد:
افزايش 30% در ترافيك طبيعيافزايش 25% در كليك هاي پوليافزايش 20% در سودكاهش 35% از مخارج تبليغات
به دنبال خدمات سئو هستيد؟ما دانش لازم براي افزايش اعتبار و رتبه شما در گوگل را داريم. پس خوبه با ما تماس بگيريد.براي مشاوره رايگان، همين الان با ما تماس بگيريد.
اشتراك اطلاعات با همكارانبيشتر شركت‌هاي فعال در زمينه ديجيتال ماركتينگ تيم‌هاي جداگانه‌اي را براي تبليغات كليكي و سئو خود در نظر گرفته اند. در چنين شرايطي هر دو تيم به سختي تلاش مي‌كنند، استراتژي كلمات كليدي خود را توسعه مي‌دهند، محتواي منحصر بفرد توليد مي‌كنند و از روش‌هاي مختلفي براي جذب مشتريان آنلاين استفاده مي‌كنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.